Paramedisch & Psychosociaal Mediumschap

De opleiding Paramedisch en Psychosociaal Mediumschap gaf veel inzicht en verdieping in de psychologische betekenis van de organen van het menselijk lichaam. Zowel de functie van de organen als wel de psychisch.

Een disbalans, ziekte, pijn of blokkade is dan ook niets anders dan een signaal van de ziel om het ego, de manifesterende IK, erop te wijzen waar aandacht aan besteed mag worden. Wanneer je niet naar deze signalen luistert, kan ziekte zijn weg vinden. Ongemak of zelfs pijn is niets anders dan een signaal van de ziel om jou te doen laten transformeren. Naast de raadpleging van doktoren en artsen is het buitengewoon noodzakelijk naar de psychische oorzaak van de kwaal te kijken ten uiteinde heling en balans te kunnen weervinden. Op deze wijze kan je de levenslessen eigen maken en evolutie bewust beleven.

De taal van de ziel is voor ons niet altijd even duidelijk en we hebben in onze cultuur afgeleerd om het signaal van het lichaam, de organen, te herkennen. Het is voor velen een kunst om de informatie van organen, spieren, gewrichten, klieren en andere lichaamsdelen te herkennen.
Veelal zijn we alleen gericht op het weghalen van de pijn en/of ziekte, zonder te beseffen dat dit veelal symptoombestrijding is als we de diepere oorzaak niet helen. Zowel op paramedische als op psychisch sociaal gebied.

Ik kan door deze vorm van reading, de diepere paramedische en psychosociale betekenis te duiden van jouw ziektebeeld, ongemak of pijn, als signaal van jouw ziel, zodat ook dit deel geheeld kan worden.

Deze kennis en ervaring kan worden ingezet in de begeleiding van jouw transformatietraject(en).
Tevens kan deze vorm van reading ook worden ingezet ten behoeve van de MWO behandelingssessies.

Deze methode gebruik ik altijd in combinatie met healing en reading en met kennis over de Germaanse Geneeskunde

E-mailen
Bellen